jag är fritt fallande

Je ne vais pas dormir cette nuit.
Förstår inte varför jag lär mig franska. Vissa nätter så vägrar jag sova. Jag känner mig grön i hjärtat och inbillar mig att hulken är utanför mitt fönster. klockan är fyra minuter i tre på natten och mina sinnen vet inga gränser. 

nej det var inte kul. 

Men jag tror faktiskt på spöken. Det okända och sådana program är det läskigaste jag vet. nu knakade det till utanför fönstret också. Ändå är natten det vackraste jag vet. jag vill sitta ute och kedjeröka på natten. fast jag "hatar ju å röka.." Fuck. tyvärr ryser jag av ingenting. 

Jag har glömt skriva dagbok tre dagar i rad. HJÄLP! jag kommer glömma bort mitt fantastiska liv. Mina fantastiska ungdomsår.
Vill inte sova förrens natten tagit slut
det är så lätt att nåt så fint kan bli så fult

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0