jag vill ha dej baby kom hit kom hit tillbaks till mig

när jag var i Sthlm gick jag in i stadsbiblioteket på Sveavägen. Där satt det studenter överallt och pluggade. jag ville vara som dom. sitta med min dator och miniräknare och plugga varje eftermiddag och sen gå hem till världens minsta lägenhet å äta nudlar.
Därför sitter jag på bibblan nu. Det är visserligen inte samma stress(20 dar kvar på deadline), inte lika mycket folk (tomt), och min mamma väntar troligen med brakmiddag när jag kommer hem. men ändå. det känns vuxet.
och det känns bra. även om jag har en naiv och barnslig karaktär. faktum är att min karaktär är allmänt sne. och jag tror på nått sätt att den blir hel när jag pluggar 12 timmar om dygnet. sover, äter och älskar resten av tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0