nya aktuellt in my <3

KAPITEL LUFT.
Nej. jag känner att livet är inte sunt för mig, Folke - the man. Jag tror att jag vill bli en cineast med randiga strumpor. en sån som varken klipper eller tvättar håret och tror att det är charmigt, därför kommer jag att få ligga.
Det är märkligt det där med kulturen föresten. jag tycker att kultur och tvångstankar har vissa likheter.. Man tycker / gör ngt som man inte behöver.
Hursomhelst så borde jag inte vara här utan någon helt annanstans. det är både excistentiellt och konkret sagt av mig. man måste äte kolhydrater och protein och vitaminer varje dag, säger ngn. det är faktiskt väldigt höga krav denne ngn ställer på oss, människor. faktiskt. en dag.
ett liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0