kyss mig alallalalllalallalaala

hejsan bloggen. Jag har varit ute och solat sedan klockan 1 och just nu känns det lite som att jag befinner mig i ett litet men ändock metaforiskt vägskäl. Ska jag ta tag i städning eller plugga franska.Har vi end franskaprov?
Mitt i mina funderingar kom jag å tänka på det där som Maria Bunyemen sa när jag intervjua henne på riksdagen (FANTASTISK MÄNNISKA FÖRÖVRIGT).
hon sa att hon ständigt jobbar för/med att finna sitt inre lugn för har man harmoni i själen klarar man vad som helst.
Men vad fan tänker jag.  Jag har ju liksom bihåleinflammation, ont i hjärtat, en borttappad mobil och ett extremt sug efter thaimat. det går inte, fortsätter jag att tänka och sen springer jag iväg och lyssnar på sketna röster som skriker till mig.
ja det var det. franska nue..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0