om man levde i sina drömmar (du, drömmar och jag)

så skulle jag vara en oslagbar, ung, frisk kvinna med framtiden framför mig. jag skulle vara den där som alla andra vill vara och jag skulle anse att mitt liv var fullständigt. jag skulle lyckas med allt jag vill lyckas med. min omgivning skulle bete sig som jag vill.

 

Jag skulle vara centrum i universum.

sen skulle jag kräkas.

 

För den idyllen finns inte.

 

hehe, ja kan inte låta bli å tänka tillbaka på mig själv för ett år sedan. Vem var jag? vem är jag? vem kommer jag att bli? jag är lite dålig på det däringa med att leva i nuet. men vafan??? nuet rör ju på sig hela tiden och jag får magsår av att stressa! därför är det lättare att leva i en framtid eller det förflutna. NUet ä lite som ett tidsfördriv typ så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0