reklamen tar mitt liv.

jag siitter och känner att jag borde känna mig illa till mods. ska ringa en vän och kanske umgås lite istället. Näää, eller ska jag ta ett kallt bad, nä ja ä trött på å bada det är varmt ute nu. 

Kanske ska jag tvätta mina svarta pengar och känna mig nöjd över min bedrift? 

Vad är du mest nöjd med över dig själv, Linnea? 

Jaa, det är nog min fantastiksa känsla för inredning. 

Skämt åsido. 

Skämt åsido. 

Det är så jävla löjligt. Skämt åsido, som för att rädda upp ett dåligt skämt. Skämt åsido borde inte vara tillåtet att säga. Har man sagt ett trökigt skämt som ingen fatta ska man ställa sig i ett iskallt vatten till ens fötter domnar bort. Ja det ska man. Yes box. ''
åh, vill vara gääälen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0