tänd på

idag fryser jag in i huvudet och kents jag ser dig är vackrare än någonsin. jag kommer akktid vara jag och vi lever i den ista tiden i universum och det gör att jag känner mig lite klämd, men nu ska jag göra sånt där som en människa måste göra - söva.
undra hur samhället skulle se ut om man inte behövde sova? om man aldrig behövde vila, om man alltid var pigg.


det kanske skulle kunna bli en bok. en slags utopi men som sedan urartar till en dystopi liksom. i den dät världen ska det heller inte finnas några fysiska sjukdomar och alla ska dö när man fyller 101 år. man ska aldrig frysa eller svettas eller bli anfådd och alla ska orka springa et marathon om man känner för det. aja, det var ytterligare en bra romanidé, borde kanske inte skriva ut det här eftersm den ä så fantastisk? den som snor den får stryk helt enkelt!

som sagt jag ska sova. men jag ska somna till någon podcast och krama ofelia och tecken alldeles för hårt och samtidigt krypa ihop och göra mig liten som en myra. haha vad poetiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0