just nu vill jag

. Röka ett helt paket cigg . Börja på ett helt nytt paket . Befinna mig i ett fönsterbläck i Paris . Inte ha några måsten . Skratta . Inte vara trött . Inte ha någon huvudvärk . Dricka massa öl . Gå omkring i höga klackar . Le . Att någon tittar mig i ögonen och inte säger Att den älskar mig utan Hur mycket den älskar mig . Höra vågorna . Titta ut över horisonten . Ha någon annans kropp tätt, tätt intill . Köra bil . Inte ha ont i axlarna . Inte ha en tjock klump i halsen . Tycka att jag är grym . Shota jäger . Skriva en bok och bli publicerad . Vara barn igen och gunga och sjunga Solen lyser för allt jag är värd . Känna mig värdefull . Ha en katt som tittar in i mina ögon som säger att den behöver mig . Vara på en konsert med strobelight och så hög musik att jag kommer vara döv i tre dagar efteråt . Äta en pizza . Svettas . Befinna mig på ett flygplan . Känna mig självständig . Tatuera mig . Lyssna på vacker musik . Gråta . Färga håret . Somna och vakna upp i en annan tid . Vara 27 . Skratta och gråta till en vacker film Just nu vill jag bara vara fri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0