idag fast andra dagar

Denna dagen borde generera i känslor och att jag slår sönder väggen till grannen. Det känns så jag gör det. Anledningarna: jag frågade 'vad heter han?' om en kvinnlig kollegas sambo som visade sig vara en tjej. Sen klia ja mig i huvudet och sa 'jasså det är en tjej alltså..' och syna henne, som om jag inte tycker om tjejer som gillar tjejer. Innan stod jag ensam där jag visste att han skulle dyka upp och han dök upp och jag sa något som inte alls var dumt och han titta inte ens på mig. Jag sov två timmar mitt på dan. Jag stod och tog kort på en snubbe som jag en gång tog med på äventyr i landet ingenstans. Jag blev tagen i armen av en turnechef. Jag fick hörselproppar av en vakt. Och nu är jag inte trött utan min hjärna är en oskriven bon som bedjar till mina fingrar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0