hej anledningarna är mina men det är agnes som börja.

SOOM AGNES SKREV, fast anledningarna är minaa !! Just precis nu känner jag mig lite frustrerad, något arg, ganska lugn samt olidligt trött. Låt oss lista orsakerna! Frustrerad: Jag har koll på allt men ingen annan (mina föräldrar) tror att jag har koll. så då tror jag inte heller att jag har koll... Ilska: ... vilket leder till att jag blir skitarg på mig själv. Lugn: Vafan agnes? vadå lugn? när i helvete är man lugn? inte jag, just nu iallafall. Trött: p.g.a att jag var arg igår och tog ut mig som ett as på gymmet. vilket gjorde att jag inte kunde sova p.g.a hög puls och sen kvällsmat.

Kommentarer
Postat av: Agnes

sant, hur tänkte jag där, inte var jag lugn inte, mer stressad och nervös...

jag tror att du har koll, alltså har du koll, alltså behöver du inte va arg på dig själv!

hej!

2013-01-16 @ 18:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0