vilken färg har själen älskling?

Drömde att jag vaknade upp bredvid en manskropp som jag under dimmiga nätter kallat för min. Vaknade upp med längtet molande i min mage. Längtet. Läste en bok av Johana Thydell - Ursäkta att man vill bli lite älskad. Där beskrevs det där längtet. Att man inte bryr sig, att man tar vem som helst som bekräftar en, bara för att ha någon. Samma är det i Linas kvällsbok ja varenda jävla bok jag läser. Och jag får högskolepoäng för att dra den slutsatsen. Han ringer mig i alla fall senare på kvällen. Vad är vi frågar vi? Och jag har inte velat prata för jag har vacklat. Jag vill ha någon men jag vill inte ha honom på det sättet och min mammas ord ekar "det vore så bra om du kunde träffa någon". Jag tror att jag ska såra honom men det gör jag inte. NEJ denna texten tog mig inte dit jag ville. går å lägger mej hej,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0