Dagbok

Dagbok

natten mellan 15-16 april 2016.

Har en bild på min dator från när jag vi gjorde ett reportage med Spana in om Höstmode. Jag är typ 17. Vet inte varför jag låter den vara kvar där men det är något som känns så himla tryggt med att titta på det som har varit. Som om att just den bilden förklarar vem jag är idag. Typ.

Känner redan nu att dagbok i ett rtf-format (?) inte känns lika autentiskt som i en bok. Avslutar nog här.

Går in på fb istället och läser ovärda artiklar om tårar som inte kunde sluta rinna.

Är mest obekväm i min kropp (förutom när jag tränar), gråter på toaletter på vårdcentraler (förutom när jag la mig ner), väntar på telefonsamtal (förutom när det ringer), längtar efter framtiden (förutom när nästa sekund kommer).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0